In een contact center, ook wel callcenter genoemd, werken mensen in een hecht team de hele dag door om klanten te helpen. Telefonisch staan ze iedereen te woord om klachten en vragen af te handelen. Er zijn twee varianten. Zo kan men vanuit het contact center random mensen gaan bellen om producten en diensten aan te bieden. Een dergelijk contact center noemt men ook wel outbound. Het tegenovergestelde is inbound en dat is de service die wij verlenen. Aan outbound kleven nadelen omdat het nogal commercieel is en vele particulieren lastig worden gevallen met informatie waar ze niet op zitten te wachten. Maar u hebt als burger ongetwijfeld weleens een vraag over de hoogte van een rekening, het aanvragen van een offerte bij een bedrijf of geheel andere prangende kwesties aan een bedrijf of instantie. En dat is waar wij om de hoek kijken want de kans is behoorlijk groot dat u een medewerker van onze contact center aan de lijn krijgt. Er zijn namelijk diverse bedrijven die hun telefoonwerk uitbesteden aan challengecenter.eu. We werken vanuit Uden, dus mooi centraal gelegen in het land. En we zijn altijd op zoek naar medewerkers om ons team te versterken. Bent u communicatief vaardig? Dan zoeken we u en we hopen dat u de moeite neemt om eens te kijken tussen de vacatures bij dit contact center.

Ons telemarketingbureau werkt nationaal

Naast outbound doen wij wel degelijk aan inbound. Maar niet in de zin dat we random mensen gaan bellen. Ons telemarketingbureau houdt zich bezig met het zoeken naar geïnteresseerden. Het kan gaan om mensen die al klant zijn bij een bedrijf of dat in het verleden zijn geweest. Het kan gaan om het netwerk van die personen of mensen die u hebt ontmoet tijdens jaarbeurzen en dergelijke evenementen. We zetten samen met u interessante campagnes op met kortingen en acties zodat degene die u belt sneller geïnteresseerd zal zijn. Ons telemarketingbureau wil mensen aanspreken waarbij de kans groot is dat ze het ten eerste niet vervelend vinden dat hij of haar gebeld wordt en ten tweede dat diegene er daadwerkelijk iets aan heeft. Om deze kansen te vergroten spreekt het voor zich dat u als bedrijf een telemarketingbureau inhuurt. Wij zoeken het uit, stellen een campagne op en bellen met de burgers. Onze collega’s worden continu gecoacht en bijgeschoold. Ze kunnen tijdens het bellen gebruik maken van Q & A’s, het internet en intranet om altijd relevante informatie te kunnen geven dat aansluit op de behoeftes van de cliënt. Wij zijn een totaalbedrijf. Dat geldt voor het afhandelen van vragen en klachten maar ook voor de outbound. Ons telemarketingbureau stelt dan ook een plan van aanpak op waarin van begin tot eind; de hopelijke verkoop of het afsluiten van een bepaald abonnement, wij de klanten begeleiden.

Op onze website vindt u de diverse bedrijven voor wie wij werken

Denk aan bedrijven zoals Montel, de Vriendenloterij en Chef! Keukens. Niet de minst bekende namen en daar zijn we erg trots op. Wilt u de klantenservice grotendeels uitbesteden aan een contact center? Dan bieden wij wellicht de meest perfecte optie aan. Naast ons hoofdkantoor werken wij ook vanuit:

  • Tilburg,
  • Den Bosch,
  • En Zwolle.

Voor vragen kunt u ons uiteraard bellen, kies de meest dichtstbijzijnde vestiging. En uiteraard kunt u ons ook gerust even een e-mail sturen. Dan merkt u direct hoe klantgericht we werken. Als u een beginnende onderneming hebt met weinig personeel, maar veel activiteit, dan is het niet een slecht idee om alvast te investeren in een contact center zodat u dat werk er niet ook nog bijkrijgt.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn