KPN is één van de grootste leveranciers in Nederland op het gebied van internet, tv en telefonie. De grootste concurrent is Ziggo en daarvoor was het UPC. Het probleem met grote bedrijven is dat ze groot zijn. Als je een klein bedrijfje hebt, dan heb je als klant vaak te maken met één of twee aanspreekpunten en de diensten worden door die twee personen uitgevoerd. Met andere woorden, alles is en blijft tamelijk overzichtelijk. Met een groot bedrijf als KPN is dat natuurlijk heel anders. KPN verzorgt diensten op allerlei verschillende terreinen. Hierbij kun je denken aan:

  • KPN Digitenne
  • Internet
  • Glasvezel
  • Mobiel
  • Zakelijk

Op het moment dat je een vraag hebt en je zou KPN bellen, dan is het natuurlijk onbegonnen werk. Om die reden is de klantenservice van KPN onderverdeeld in verschillende segmenten. Dus als je een vraag hebt over internet, dan bel je de klantenservice van KPN internet. Heb je een vraag over televisie, dan bel je met de klantenservice van KPN televisie. Via handige keuzemenu’s kun je eenvoudig door alle afdelingen navigeren, zodat je altijd de juiste persoon aan de lijn krijgt. Dat is natuurlijk wel zo handig en overzichtelijk. Daarom is het altijd belangrijk dat grote bedrijven gebruik maken van de juiste taakverdeling. Toch is het voor de consument niet altijd even gemakkelijk om de juiste afdeling te vinden. Juist met een groot bedrijf als KPN heb je immers verschillende manieren of kanalen waarmee je de klantenservice van KPN kunt gebruiken. De ene manier is soms succesvoller dan de andere. Als je precies wilt weten hoe je de klantenservice van KPN kunt bereiken is het verstandig om niet op de website van KPN zelf te gaan zoeken. Dit is immers een website voor alles waardoor het nogal eens lang kan duren voordat je überhaupt één telefoonnummer hebt gevonden.  Daarom kun je beter zoeken via klantenservice.support. Hier vind je meer informatie over de verschillende facetten van KPN als bedrijf en daarnaast ook de verschillende manieren waarmee je contact op kunt nemen met de klantenservice van KPN.

De klantenservice van KPN bereik je eenvoudig met behulp van klantenservice.support

Als je de site bekijkt, dan vind je verschillende telefoonnummers. Het is immers ook de meest voor de hand liggende manier om gewoon via de telefoon contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Als je een abonnement bij KPN hebt voor je mobiele telefoon, dan kun je met je mobiele telefoon gratis bellen naar het nummer 1200. Je kunt echter ook gewoon via de vaste lijn bellen. Ook dit is gratis. Het nummer daarvoor is 0800-0105. Als je met dit nummer belt is het echter niet duidelijk waarvoor je belt, daarom zal je eerst een keuzemenu te horen krijgen alvorens je de juiste medewerker aan de lijn krijgt. Maar er zijn natuurlijk ook andere manieren om contact op te nemen met de klantenservice. Zo is het tegenwoordig mogelijk om via de chat in contact te komen met een medewerker. Via Twitter kun je bijvoorbeeld snel een vraag posten en je krijgt in de regel zeer snel antwoord. Je kunt ook de Facebook pagina van KPN bezoeken en daar een berichtje achterlaten. Dit is perfect voor de minder dringende zaken. Voor dringende vragen kun je bellen met het KPN service nummer 0800-0402.

Snel antwoord op je vraag

Zoals je kunt zien zijn er verschillende opties om in contact te komen met de klantenservice van KPN. Het is belangrijk om een onderscheid te maken tussen dringende vragen en vragen die iets minder dringend zijn. Bellen is vaak de beste optie voor de dringende vragen. Als je belt heb je altijd snel antwoord.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn