Ben je eigenaar van eeb bedrijf en ben je op zoek naar een goede telefooncentrale? Dan hebben wij deze voor je gevonden! Neem vandaag nog contact op met Voicedata om de mogelijkheden van de door hen ontwikkelde dienst te gebruiken. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om over te stappen op het hosten van een telefooncentrale. Dit is niet zo gek, want er zitten uiteenlopende voordelen aan. Het is voor de klanten die contact opnemen met jouw bedrijf een stuk makkelijker om contact met jou op te nemen en voor het bedrijf zelf is het ook vele malen overzichtelijker. Daarom hebben ze bij Voicedata speciaal voor de bedrijven die hiernaar op zoek zijn een dienst ontwikkeld, VOIP. Ze hebben drie groepen van functionaliteiten.

  • Standaard functionaliteiten
  • Extra functionaliteiten
  • Additionele functionaliteiten

De standaard functionaliteiten krijgt ieder bedrijf die VOIP gebruikt. Je krijgt de mogelijkheid om door te verbinden, door te schakelen, het inzetten van belgroepen, voicemail, telefoonboek en een welkomstboodschap. Wil jij ook gebruik kunnen maken van functionaliteiten zoals een wachtrij, keuzemenu, snelkiesnummers of uitgebreide belstatistieken? Dan kun je deze zonder extra kosten toevoegen aan de functionaliteiten binnen jouw gepersonaliseerde VOIP.

Het online beheren van VOIP

Tegenwoordig gebeurt alles online. Geen enkel bedrijf vindt het prettig om aan de slag te moeten gaan met papieren administratie of dat je telefonisch allerlei veranderingen moet doorvoeren. Daarom heeft Voicedata er bij het ontwikkelen van VOIP voor gekozen dat alles online geregeld kan worden. Natuurlijk helpen ze je graag verder als je er online niet uitkomt. Maar alle zaken die je kunt regelen doe je zonder moeite op de website op je eigen klantenpagina. Hier heb je ook jouw gepersonaliseerde statistieken in een handig overzicht. Zo heb je altijd inzicht in het gebruik van VOIP van iedereen binnen je bedrijf. Dit zijn echter niet de enige voordelen. Veel bedrijven denken dat het een kostbare investering is om een telefooncentrale te hosten, met VOIP van Voicedata is dat niet het geval. Daarnaast is de centrale niet locatiegebonden. Werken jullie met flexplekken? Dan kun je nog steeds gebruik maken van deze telefooncentrale. Het is ook perfect te integreren met mobiele telefonie. Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt en er is de mogelijkheid om gratis te bellen met (internationale) nevenvestigingen. Dit kan je bedrijf dus ontzettend veel kosten besparen. Het is zeer geavanceerd, wat wel te zien is aan de vele functionaliteiten waar je gebruik van kunt maken. Nu is het dus aan jou om te bepalen wat je precies nodig hebt.

Het inzetten van VOIP

Voicedata begrijpt dat wanneer je overstapt naar VOIP je hier zo snel mogelijk gebruik van wilt maken. Het in gebruik nemen van de telefooncentrale is dan ook absoluut niet moeilijk en Voicedata regelt het meeste voor je. Je hebt er dus amper omkijken naar en dat is een van de redenen waarom steeds meer bedrijven overstappen naar VOIP van Voicedata. Het is makkelijk, snel en door de vele functionaliteiten kun je het inzetten zoals jij dat wilt. Het is dus mogelijk om het totaal aan te passen aan jouw wensen. Wil je hier meer informatie over? Neem dan contact op met de klantenservice van Voicedata. Zij vertellen je graag meer over VOIP en de functionaliteiten die jij kunt inzetten. Wil je weten hoe andere bedrijven denken over deze service? Lees dan de reviews op de website van Voicedata. Hier zal je zeker de informatie vinden die je nodig hebt om je keuze te maken. Overstappen is zeer eenvoudig en binnen no time gebeurd. Maak vandaag dus nog de keuze!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn