Wij maken voor onze organisatie al enige tijd gebruik van de dienstverlening van Littel Communicatie, ons reclamebureau in Utrecht. Wij zijn een stichting en richten ons op een brede doelgroep van mensen boven de veertig jaar oud en dat is niet altijd de makkelijkste doelgroep om te bereiken. We hebben hiervoor de hulp van ons reclamebureau in Utrecht ingeroepen, omdat we wel een idee hebben van hoe we deze mensen willen bereiken, maar toch graag de expertise van een ware communicatiespecialist in huis wilde halen. Zoals ook te lezen is op littel.nl zijn Jos Littel en Hülya Bektan, de drijvende krachten achter ons reclamebureau in Utrecht, volkomen thuis in deze materie én hebben zij eerder met het bijltje gehakt om stichtingen te ondersteunen bij het bereiken van de juiste doelgroep. We hebben een beperkt budget, maar niet zodanig klein dat we maar op één onderwerp kunnen focussen. We waren juist meer op zoek naar de verdeling binnen een goed gekozen mediamix waarbij ons reclamebureau in Utrecht ons zou adviseren en ondersteunen.

De expertise van ons reclamebureau in Utrecht

Littel Communicatie is al vele jaren actief als reclamebureau in Utrecht en ondertussen ook een naam van kaliber. Wij weten altijd zeker dat wat we vragen ook met zeer veel zorg en kwaliteit wordt uitgevoerd én verrijkt. Er wordt niet enkel klakkeloos gedaan wat wij willen, maar ook heel eerlijk gehandeld en geadviseerd wanneer duidelijk is dat wat wij willen, niet het beste resultaat levert. Zo hebben we ons reclamebureau in Utrecht leren kennen als een echte partner en hoeven wij eigenlijk alleen maar aan te geven waarvoor we campagne willen voeren, wie we in eerste instantie willen bereiken en wat onze doelen zijn. Ons reclamebureau in Utrecht maakt dan een plan dat heel breed inzetbaar is. Dit houdt meestal in dat de inzet is verzekerd van:

  • PR, dus persberichten, interviews, et cetera
  • Inzet van online, social media, website, online agenda’s
  • Nieuwsbrief verzending per e-mail
  • Organiseren van bijeenkomsten
  • Betaalde media, zoals advertenties, commercials, online marketing
  • Artikelen om te publiceren

Alles wat een goede mediacampagne nodig heeft, gericht op de doelgroep, maar waarbij een goede balans wordt gevonden tussen het verwachtingspatroon van de ontvanger, de inhoud van de boodschap en de visie en missie van onze organisatie als verzender. Door de expertise die Jos Littel  als communicatieadviseur heeft en Hülya Bektan als schrijver van pakkende en levendige teksten, samen met haar ervaring en specialisme als copywriter, heeft ons reclamebureau in Utrecht een gouden combinatie te pakken. Daarmee wordt onze communicatie en PR zeer vakkundig uitgevoerd en altijd met respect voor wie wij zijn als organisatie, waar wij voor staan en wat voor missie wij hebben. Het is geweldig om te merken dat je meer bent dan enkel een klant. Het is haast alsof ons reclamebureau in Utrecht een extensie is van onze organisatie en dat is heel bijzonder.

Een nieuwe website en meer

Momenteel zijn we in een nieuwe fase aanbeland waarbij we niet alleen bezig zijn met campagnematig werk, maar ook onze eigen positionering in de markt een boost willen geven. Het is geen imagoprobleem, maar meer een versterking van datgene dat er al staat. Daarom zijn we begonnen met de ontwikkeling van een nieuwe website waarmee we mensen meer informatie willen bieden over onze doelen en meer participatie teweeg willen brengen onder de bevolking om ook in actie te komen en dezelfde doelen te ondersteunen. Ook voor dit traject hebben wij Littel Communicatie ingeschakeld en nu, aan de vooravond van de lancering, kunnen we oprecht zeggen dat we ook deze keer geweldig zijn ondersteund met de bijdrage van dit reclamebureau in Utrecht. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn